svåra tider.

JAG:
skriver ut viktiga papper
packar
gråter
känner lyckorus och förväntan
får panik
saknar
längtar
njuter


förstår ni hur svårt det här är?
jag lämnar ett år fullt av minnen och erfarenheter
bästa tjejgänget splittras på olika håll
jag skiljs från harry som hittat plats i mitt hjärta
jag åker hem, och blir arbetslös . . .

jag känner mig så totalt splittrad och förvirrad.
men de kommer stunder då jag ser ljuset
och dom tar jag vara på och lyckas fokusera
en aning på en framtid och det som väntar. 
Det är alltid svårt att lämna men är
också underbart att ta sig an det nya!


Var redo, för nu kommer jag!
ses nästa vecka!


SF

Kommentarer
Postat av: Anita (mormor)

Käraste Sanna!

Jag förstår hur svårt du har det nu och jag gråter med dej. Tänk på att allt finns kvar om du vill.

Vi ses snart och det gläder mej. Kramar Mormor

2009-08-16 @ 13:38:50
Postat av: dina

Herregud Sanna, jag lider med dig! Måste vara jätte svårt, jag har följt din blogg och vilket jäkla år du har haft! Men, allt i livet har ett kapitel. Nu är det dags att börja på ett nytt, och det kommer bli lika bra om inte bättre. Mer minnen, mer kärlek, mer nya människor och framförallt man lär sig uppskatta allt man har! Saknar dig, jag åker hem på tisdag, sög att vi missa varann med en dag. Ska bli kul att se dig när du kommer tillbaka.. Positiva tankar vännen, positvia! Det löser sig. Kraaam

2009-08-18 @ 00:31:25
URL: http://dinahshnino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0