milstolpe

1/2 år, 6 månader, halvvägs, halva tiden, halvlek.
yeah you name it!
tiden har varken gått fort eller sakta.
men nu har jag varit bosatt i USA i 6 månader
och har lika många kvar.
känns bittersweet.
mitt humör skiftar just nu från
ända längst upp till långt ner till botten och så upp igen.
och har hemlängtan spökar i bakrunden,
men vintern är en tung tid, så man ska inte låta sig
luras av en tillfällig svaghet, våren är påväg lika så styrkan.
men sa jag att jag saknar er där hemma?!
för det gör jag!!


"We've been through the heartaches
And lived through the darkest days
If you and I made it this far,
Well then hey, we can make it all the way
Remember it's you and me together "
Will.I.AM- It's a new day


Ses om ett halvår!
/SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0