2a Kändisen och ny favoritmat!

Söndagen i helgen var annorlunda o rätt skön måste jag säga,
Började dagen kl 12 i NYC på Ripley´s believe it or not (kommer ni ihåg tvprogrammet?)
Det är iaf ett museum om otroliga saker/människor och händelser!
Och det var också mitt första aupair möte med min grupp, mest tyskar och
så endast 3 svenskar (inkluderar mig) och alla med SAMMA NAMN, SANNA.
Det var ju rätt coolt ställe,

    
Albino giraff                   Jag o Sanna passade på att ha lite kul...

Efter de splittrades gruppen totalt och jag o en av Sannorna åkte till SOHO,
där gick vi efter nåra underbara gator och stötte på Anna, en av våra vänner,
hur lyckas man träffa på någon man känner helt slumpmässigt på samma affär, samma gata,
samma område när man har hela manhattan att välja på,
(vi har dessutom lyckats göra de två gånger med samma person)
Efter det förvånande mötet letade vi oss vidare med en galen hunger och
hamnade på ett sushi ställe, för JA jag ÄLSKAR SUSHI numera,
kan inte sluta tänka på det och så fort jag blir hungrig vill jag ha sushi,
hur kan man gå från att inte gilla till att älska?
samma sak med oliver, helt besatt i dom numera!
 
När vi stillat vår hunger med värsta gopaketpriset på sushi,
så mötte vi upp Josse, Elli och Jonna i NOHO,
gick på lite affärer och slutade på Starbucks..
och jag provade något nytt, Berry Chai
(Te smakar som blåbärsoppa/glögg och är lite starkt)
MEN får jag syn på som står och väntar vid kassan?
RICKY MARTIN !!!!

Två helger jag spenderat på starbucks i soho och jag stöter på kändisar!
I am Blessed!

Btw, är förskylningen mycket bättre!
SF

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skulle ha gått fram till honom och frågat om han behöver hjälp med sina tvilling killar , sagt att du gärna vill vara deras nanny :)

2009-01-14 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0