förskylningen som sitter i..

jaha, jag som trodde mina sjuka var över. åh nej.
vaknade helt frisk idag (trodde jag)
sen började det hela om och blev lite värre dessutom
så jag tog hissen(hehe, jag är ett lycko) ner till apoteket
och bunkrade upp med lite immunförsvars stärkande och "tarbortsnuvan" piller.
Dessutom har jag hinkat i mig nåra koppar av rooibos te med pressad citron!
Kom igen nuråå! gör mig frisk nån!

Ska dock inte låta det förstöra min helg,
möjligtvis begränsa den lite..
har ju inte så roliga minnen senaste jag tex festade på
som alltid när jag var sjuk. ja det blir inte en kul konsekvens av det vill jag lova!

Måste bara inflika att jag mår bra annars :)
Har bra attityd till de mesta dom här dagarna
och timmarna lyckas rulla förbi mig varje dag,
Dessutom har jag en underbar dam här hemma på dagarna
som stoppar om mig med filt när jag råkat somna av sjuktrötthet,
och gör mig specialte när jag inte druckit tillräckligt..
Maria...så himla fin mot mig!

Men Eftersom de aldrig blir som man tänkt sig i NYC,
så tänker jag inte berätta om mina planer för helgen.
Uppdatering i efterhand istället.

SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0