kortfattat

Vinterna har slagit till i NYC, NJ!

Jag har skaffat webcam och fått längre hår
 (så nu kan ni iaf se mig, trots att jag är här borta)


Jag läser just nu A thousand splendid suns (superbra!!)


Planerar en weekendResa till Philadeplphia
(med josse)


Fredag, utgång, Kiss N Fly och  1 Oak

Lördag, Bio Notorious
(med ett gäng Thugs såklart, chris o hans vänner)


Söndag, Gospel Brunch 
(med Josse)


Dessutom har jag fått en riktigt Go livsgnista!

Lite av det som samlats på min
Iopd sen jag kom hit;

LCD soundsystem- New York I Love You
Nas feat. Keri Hilson- Hero
M.I.A- Paper planes
Metro Station- Shake it
T.I feat. Rihanna - Live you life
Lil Wayne - Mrs Officier
The Game feat. Lil Wayne - My Life
LL Cool J feat. the Dream - Baby
Ron Rows feat. Jim Jones- Pop Champange
Lady Gaga- Poker Face
Estelle feat. Sean Paul - Come Over
Kardinal feat. Keri Hilson - Numba 1
Chris Brown feat. Keri Hilson- Superhuman
Akon- Right now Na NA NA
Akon - I am so paid
Ryan Leslie feat. Cassie -Addiction
Cassie feat. Lill Wayne - Official Girl
Bobby Valention feat. yung joc   - Beep Beep
Kanye West
-see you in my nightmares
-Heartless
-Love Lockdown
-Coldest Winter
-Welcome to heartbreak

The Roots- Don´t Feel Right
Jazmine Sullivan
-Bust windows
-Dream Big
-Lions, Tigers & bears
-Need U bad
Gym Class Heroes
feat. The Dream- Cookie Jar
Feat. Busta Rhymes- Peace signs up Index down
Beyonce- Halo
Alicia Keys- Superwoman
The Ting Tings-Shut up and let me go
John Legend ft. Andre 3000- Green Light

[Någon jag totalt ändrat åsikt om är Lil Wayne,
han är ett geni.. gillar hans röst och sound]


SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0