oväntad lycka!

Jag har legat hemma hela helgen med täppt huvud,
alltså en dryg förskylning som jag lyckats dra till mig..
men fick förslaget att  hänga med nåra av jersey brudarna inne i NYC.
och en helg utan nyc kan bara inte hända och jag behövde lite uppmuntran.
och varje gång jag åker in och har inget varit där på en vecka så blir jag lika kär på nytt!
UNDERBARA LEVANDE NEW YORK CITY !
Så jag drog in och mötte upp dom och JAG har aldrig skrattat och mått så bra på länge!!
Jag hade energi(?) som ingen annan och kunde inte sluta vara lycklig. hur blev de så?
Inte dom bästa förutsättningarna men kanske också därför jag hade typ noll förväntaningar på min dag,
med en förskylning som gör en svag i huvud och kropp och röda veckan väntandes bakom hörnet(imorgon)..

MEN... what a day!
Så vi hängde mest på upper east side idag,
käkade sushi,(som jag älskar numera) vi fjantade oss, köpte underkläder på victoria secret
och bara njöt av kyliga promenader och ett galet bra sällskap!
(och såg stora pianot från filmen BIG, tajmade dessutom en show, FRÄNT)

   


SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0