provsvar tillbaka!

Yes så äntligen kom dagen då jag skulle få mina resultat på engelska testet,
Ringde college idag på förmiddagen för att få mina Essay Scores och för att få en klass!
MEN vad säger dom?
att jag måste göra om det!!!! en ny Essay alltså, CHRIST!
OCH varför?
för att jag hade för höga poäng. . . ,kul men WHAT?
...sen sa dom att jag var mittemellan två nivåer
och därför kan dom inte avgöra vart jag hamnar.
så imorgon är det dags att gå tillbaka till skolan, och skriva prov, jippie. .  .
Och som grädde på moset så har jag fått dras med;
Rinnande näsa hela dagen och då menar jag nonstop ,shit tar de aldrig slut?
& Kramp i mage o rygg (röda veckan, hoho)


STOPP,

Då vänder vi på pannkakan,
kul att jag fick höga poäng, om jag sköter det lika bra och lite till på nästa prov
kanske jag hamnar på en högre nivå och jag som alltid klagar på att
jag har för lite hjärnstimulans, nu kommer jag skriva en berättelse på
engelska i ett klassrum, hej hjärnjympa!

Angående rinnande näsa är svårt att vända på men de kanske innebär att
min förskylning bryter ut helt nu och är på bättringsväg? hoppas hoppas...
och det är bra att få känna att man lever, alltså lite smärta skadar inte
skulle de bli lite akut blir det Ipren som får rycka in..

Se va bra livet blir med lite positiv attityd,
Se möjligheter inte problem!
TURN THE  PAGE- THE STREETS
http://www.youtube.com/watch?v=upraJDHBgt4&feature=PlayList&p=00E1596CE74F7FEA&index=0&playnext=1
SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0