11 månader, 1 månad kvar!

jag har tappat aupairvikten,
fått lite bränna
och hårets har blekt
jag har träffat en man från NZ
jag lever sommarlivet i NYC
umgås med mina underbara vänner från den här tiden

jag saknar er där hemma
jag saknar sverige
jag vill gå vidare


nu krisar det. jag vill spy och skratta och gråta.
jag vill ju hem men de är ju alltid de där med att säga hejdå
allt de jobbiga man gått igenom försvinner och de bästa
av de bästa dyker upp som en slideshow i huvudet...
med de bästa soundtracket såklart.
så fort jag åker in till NYC,
så fort jag o tjejerna har mysstund
så fort jag startar min ipod.

jag kan ju knappt beskriva året med ord.
det är ju mest bara miljoners känslor
och tankar som inte vill komma ut.
alla er som jag delat den här tiden med VET.
ångrar inte en sekund av detta.


sista tiden spenderas
med VÄNNER, barnen, Mamma & syster (nästan 2 veckor)
och sen kommer även nya aupairen som jag ska lära upp.



SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0