isch

åh.
idag är jag bara less o utan kraft.
känns tomt inombords och samtidigt fullt av känslor!
jag vill att tiden ska gå jättefort så jag får
sitta på ett flyg hem och träffa er alla som jag saknar.
jag vill inte att tiden ska gå fort
så jag får njuta av allt jag har planerat för sommaren.
jag vill inte säga hejdå till aupairlivet.
jag kommer sakna att byta blöjor, fixa ordning små flickor på morgonen osv.
jag vill säga hejdå till aupairlivet.
jag vill gå vidare, starta på min egna kula.
jag vill hem till sverige.
finns så mkt som jag uppskattar med mitt kära hemland nu.
jag vill stanna i usa.
kanske är de roligaste landet i världen.
(har dock inte sagt att de är ett så bra land)


så funkar de i mitt huvud idag. roddigt värre!
men jag är mest bara less.
vaknat upp med totalt fel humör och inställing,
men de har väl lite med att göra med min
mentala förberedelse,
för faktum är att jag sitter snart på flyget hem
jag säger hejdå till aupairlivet
och tiden kommer förmodligen att gå fort.

BLÄ för humöret och
tomorrow is a new day!

SF

Kommentarer
Postat av: Nina

Livet känns tungt ibland! Bara att bita ihop! Du har ju fått uppleva så mycket. Så klart att du vill hem till Sverige nu! :) Vi vill ha tillbaka dig också! :)

2009-06-18 @ 11:08:21
URL: http://ibnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0