Semester @ Jersey Shore (Joss)

 
6 filer+ 4 till..håller en vaken iaf!
 
grindar, porttelefon och lång uppfart.. UOH!




"huset"
 
pool huset med tennisbana
 
poolområdet

 
poolchill med 2 av 3 hundar  ("Björnen" och Taco)



har inga fler bilder av innehållet på huset men här har ni ett smakprov ;P
(cribs toaletten, hah!)

transportmedlet.


joss leksak!

 
älskar lilla ölen jag hittat och min sköna outfit inför midsommarkvällen


Mer än så får ni inte veta serni :)
MEN vi hade en underbar lill semester!
Jag var så lycklig att hela min kropp log!
SF

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKET JAVLA HUS!!!! JAG DOR!! MASTE KOMMA OCH HALSA PAAA!!

2009-06-25 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0