projekt.

Jag har en hel del fritid på dagarna (eller dötid som jag skulle kalla det..)
jag har grubblat över möjligheterna för det finns en del begränsningar också..
 vilket är pengar och tid(SÅ mkt tid har jag inte)
men lyckades tillslut dra igång ett litet projekt denna vecka;
nämligen att
läsa och se filmen ↓



med succe!
boken blev utläst igår
blev helt ärligt mest irriterad och less på författaren,
men visst får han en del poäng också, för nog lyckas han trycka
rätt på vissa knappar måste jag erkänna! kanske också det man blir irriterad över.
och idag tog jag mig själv på  bio,
(ni läste rätt!, alldeles själv..  Check! nu har jag testa det med)

En film och bok som får än att öppna ögon och sinne lite mer
och får en att inse en del snesteg lika så som dåliga ursäkter.
men man måste ta det hela med en nypa salt och
tänka på sina personliga erfaranheter. . .såklart!
(vad man än får för reaktion vad denna så rekomenderar att ni alla tjejer läser och ser filmen)

SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0