jag lever

fredagkväll.
 

Chris tog mig på promenad genom hooden.
avslutade vid brooklyn bridge, southport pier 17. mys!



Lördag.

 
 

Tog en dag för lite shopping i NYC och återhämtning/inpsiration i Bryant park.




jag kanske har haft världens bästa helger här borta.
kan åka in till NYC, åka på äventyr i usa, känna på andra kulturer osv..
hur lyckligt lottad är jag inte? och hur lycklig är jag inte?
kom lite tårar i helgen. vet inte vad som flugit i mig men
jag känner väl på mig att sista tiden kommer gå fort.
och att jag har fallit för denna stad.
mitt hjärta kommer gå i tusen bitar när jag åker.

jag älskar NYC.
är jag ledsen gör den mig glad.
är jag trött gör den mig pigg.
är jag omotiverad blir jag motiverad.

finns ingen bättre medicin i livet.
jag lever!


SF



Kommentarer
Postat av: Sylva

Oh vad du är fin på din nya profilbild !

Massor med kärlek från mamma

2009-03-23 @ 10:57:14
Postat av: Maggie

Gumman, vem har sagt att du måste åka hem? Det finns ju alltid andra alternativ: hittar du ingen snuskigt rik, vacker och snäll man att gifta dig med kan du ju studera?!?

Tänk efter innan du köper flygresan hem säger jag bara :-)

Take care!

PoK

2009-03-23 @ 14:47:43
Postat av: maria

ÅÅååå min stad! Fy, det kommer alltid finnas en plats i hjärtat för den staden. Vårbilderna gör att alla minnen kommer tillbaka...

Njut massor nu för sverige är sig likt och det kommer alltid finnas kvar när du vill komma hem.

Xxxx

2009-03-26 @ 11:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0