jag är nära.

"Dear au pair,
 
We hope that you are enjoying your year in the United States! It is time to start thinking about your return home. If you do decide to go home, we need you to submit your flight request as soon as possible but no later than the deadline below so we can start working on your flight. "


sjukt.
räknade just ut att jag har ca 8 arbetsveckor kvar.
också sjukt.
så med det sagt, förbered er, jag är snart hemma!

I'm like a emotional roller coaster. . .
(det beskriver allt just nu)


-Fixat min flight request
-Ny aupair har hittats (som jag ska lära upp)
-Checklistor har börjats göras (mycket som ska hinnas med innan)
-CV skrivs
-Framtiden börjar styras upp



ÅH JAG KÄNNER BARA YES I CAN!


SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0