Mamma




Att ha en mamma närvarande är ingen självklarhet..
så de här är en hedring till dig mamma!
du har alltid satt oss barn i första hand oavsett
om livet varit toppen eller botten.
Du har gett oss stöd, kärlek, styrka och visat oss vägen.
Du har fött oss och följt vår utveckling och du
har till stor del bidragit till dem vi är idag.
Därför vill jag att du ska veta att vi uppskattar dig så otroligt mycket
och under mitt år här i USA har jag verkligen insett hur viktig du har
varit och är i mitt liv och allt du gjort för mig.










Tack för att du finns,
GRATTIS PÅ MORSDAG!
Vi älskar dig!
(OCH jag saknar dig)

Kommentarer
Postat av: Sylva

Oh min Älskade vän vad glad jag blir !

Den bästa morsdagspresent jag nånsin fått !

Du , Nora o Meja ni är dom viktigaste i mitt liv , älskar er så mycket !

Det ska bli så underbart att snart få träffa dig igen och få se och uppleva landet du snart bott i nu ett år !



Massor med kärlek från Mamma

2009-06-01 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0