tillbaka i verkligheten

efter torsdagen som bjöd på spontant takäventyr
hiphop tour
en hel helg ensam i lägenheten
sleepovers med mina vänner
middag i grottan
klubbliv (mr west & ultra)
mycket skratt o lite fylla också....



Grandmaster Caz. (guide för hiphop tour)

 

Grottan / Archetypus (urmysig restaurang/Café)


Mr West. (nu har jag hittat hem . . skönaste klubben)

 
 





så är de dags att återvända till jobbet som jag gör så bra.
lämnar o hämtar familjen på flygplatsen,ser till att ha handlat inför veckan och
fixar middag dagen dom kommer hem . . 
 jag är en så jäkla bra aupair. hah ;P

men kul att se barnen igen!
och Tack för en skön helg.
och kul att träffa Lisa som var på besök hos Joss!

SF

Kommentarer
Postat av: Sylva

Sanna du är ju bäst !!

Med kärlek /Mamma

2009-05-27 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0