update.




jag har träningsvärk i magen pga allt snytande
röd näsa
flummig
tjockt huvud
trött
och får ständigt gå på toa för jag dricker ca 6 koppar te´ för jag tror de ska bota mig!
jag är förskyld ja. .

annars så mår jag skitbra ska ni veta,
som ni kanske vet så har jag bara ca 3 månader kvar i USA
och jag känner att my work is done, jag är klar med aupair livet nu
och redo att gå vidare mot nya äventyr.
men då är frågan,
hur ska jag kunna lämna mitt livskärlek?,
NEW YORK!
det är då tur att jag saknar er hemma så mycket
och att jag faktiskt gjort upp lite planer att se fram emot för framtiden!

jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan,
för nu händer de grejer, bästa tiden har kommit!
så häng på!


SF

Kommentarer
Postat av: filip sehlstedt

hej sanna!bra blogg/filip micaels son:)

2009-05-16 @ 08:49:15
URL: http://hockeynice.blogg.se/
Postat av: Nina

Sjukt att du kommer hem snart! Du måste hälsa på mig i Sthlm innan du åker till Umeå :) We miss you!

2009-05-17 @ 13:43:24
URL: http://ibnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0